HODOČAŠĆE RASTA I UČENJA

“Razlika između putovanja i hodočašća je u tome što ste na kraju hodočašća promijenjena osoba. Ovo iskustvo me je naučilo stvarima za koje sam mislio da znam i otvorilo mi oči za to kako istorija naše zemlje utiče na svakog od nas svakog dana. Sada kada znam bolje, moram bolje.” Lee Lambert, direktor mreže, Washington STEM

U oktobru 2017., naš direktor mreže Lee Lambert pridružio se 40 drugih putnika kako bi učestvovali u međurasnom, međugeneracijskom hodočašću za građanska prava kroz Project Pilgrimage. Na putovanju je otputovao na američki jug gdje je posjetio ključna mjesta u pokretu za građanska prava i proveo vrijeme sa pješacima koji su učestvovali u pokretu.

Washington STEM sa zadovoljstvom radi sa Project Pilgrimage kao sponzorom programa kako bi odao počast onima koji su radili za građanska prava i socijalnu pravdu u prošlosti i ispitao kako možemo primijeniti te naučene lekcije da učestvujemo u današnjem razgovoru o socijalnoj pravdi. Washington STEM je podržao Leeja u ovom iskustvu kao dio njegovog profesionalnog razvoja. Kao organizacija, posvećeni smo ugrađivanju pravičnosti u sve aspekte našeg rada. Za našu misiju je bitno da naš tim ima znanje i razumijevanje kako bi naše vrijednosti pretočio u djelo.

Lee je dokumentirao svoje putovanje na jug kroz seriju kratkih postova u časopisu i čast nam je što ih možemo ukrstiti ovdje.

Beleška od Leeja: „Aako čitate dnevne izvještaje – molim vas da shvatite da su oni napisani u ovom trenutku kao način da podijelim svoje iskustvo sa svojom porodicom, prijateljima i saradnicima. U sastavljanju mojih postova za ovaj blog, mogu vidjeti kako je moj pristup iskustvu prešao iz akademskog u introspektivno. Na hodočašću sam bio svjestan svog razmišljanja o našoj zemlji i moja uloga u njoj se razvijala. To je ono za šta sam se prijavio. Međutim, moje razmišljanje se nije promijenilo onako kako sam mislio. Očekivao sam da naučim istorijske činjenice za kontekst – na kraju sam dobio novi set očiju da kroz njega vidim svijet.”

20. oktobar – Nashville

Naše hodočašće je počelo neravno. Prenos našeg autobusa je otkazao na parkingu aerodroma. Dakle, svi smo se ukrcali u taksije i krenuli na naš prvi sastanak u prostoriju za građanska prava biblioteke u Nashvilleu. Tamo smo od dvojice ljudi koji su vodili rad – dr. Bernarda LaFayettea i Ripa Pattona – čuli za sjedenje na šalteru za ručak u Nashvilleu i slobodne vožnje.

Zatim smo krenuli u Swett's – restoran u kojem su se okupljali lideri građanskih prava kasnih 50-ih i ranih 60-ih. Ovdje smo morali iskusiti hranu pokreta i čuti više od Bernarda i Ripa.

Našli smo se u pokvarenom autobusu u hotelu da uzmemo svoje torbe i prenoćili.

21. oktobar – Nashville & Birmingham

Danas moramo posjetiti Univerzitet Fisk u Nashvilleu, istorijski crnački koledž osnovan 6 mjeseci nakon građanskog rata. Fisk je alma mater WEB Du Boisa.

Zatim smo otišli do Birminghamskog instituta za građanska prava, koji se nalazi preko puta Baptističke crkve u 16. ulici i parka Kelly Ingram. Ovo je bilo teško mjesto i ako ste ikada ovdje trebali biste izdvojiti vrijeme da posjetite Institut.

22. oktobar – Birmingem i Montgomeri

Današnje aktivnosti Hodočašća započele su razgovorom s Carolyn Maull Mckinstry u parku Kelly Ingram. Gospođa Mekinstri je imala 14 godina i bila je u Baptističkoj crkvi u 16. ulici kada je bombardovana. Podijelila je svoju priču i kako je taj događaj oblikoval njen život.

Zatim smo otišli u crkvu, prisustvovali jutarnjoj službi u 16. baptističkoj crkvi. Čuo sam vrlo dirljivu i energičnu propovijed o Psalmu 23 o tome kako se suočavamo s mnogim dolinama u našim životima, ali one nikada nisu odredište – samo dio posla.urney.

Popodne smo krenuli I-65 od Birminghama do Montgomeryja, na posljednjoj dionici slobode, koja se završavala u ulici First Baptist Church 347 North Ripley street. Dočekani smo zagrljajima i odvedeni pravo na vježbu hora. Onda smo pevali u službi. Danas sam bio na više crkvenih službi nego u posljednjih 20 godina. Podizali su.

Dan smo završili večerom u Martha's Placeu, bifeu sa hranom za dušu, gdje su članovi prve baptističke skupštine podijelili priče i razmišljanja o onome što smo naučili na našem putovanju. Današnje aktivnosti bile su potrebna nadopuna nakon jučerašnje posjete Institutu za građanska prava.

23. oktobar – Montgomeri

Današnje hodočasničke aktivnosti fokusirane su na politiku i historiju.

Dan je započeo posjetom Southern Poverty Law centru, učili smo o historiji organizacije i njenom trenutnom radu na praćenju i imenovanju grupa mržnje. Oni pružaju ove informacije policiji, medijima i kreatorima politike.

Potom smo se sastali sa osobljem Inicijative i organizacije za jednaku pravdu čija je misija reforma krivičnog pravosuđa. Njihov rad se fokusira na oslobađanje nevinih od smrtne kazneces i okončanje izricanja kazni djeci kao odraslima. U EJI smo čuli priču i razgovarali s njima Anthony Ray Hinton. Izazvao je grupu da ne stoji po strani i ne bude saučesnik u ubijanju koje je sponzorisala država ako vjerujemo da je sistem nepravedan.

Zatim smo krenuli u šetnju ulicama centra Montgomerija, obišavši ključne znamenitosti drugog srednjeg prolaza i bojkot autobusa u Montgomeriju, od kojih su se mnogi desili na istom terenu.

24. oktobar – Tuscaloosa

Danas smo se odvezli do Univerziteta Alabama gdje smo okusili lokalnu kulturu prije nego što smo parkirali autobus. (Provjerite gornju registarsku tablicu). Dobili smo obilazak zaboravljene rasističke istorije UA, stvari koje ne pokazuju budućim studentima, uključujući grobove robova i nekadašnje odaje za robove.

Saznali smo i za tajnu grupu pod nazivom „Mašina“ koja kontroliše školsku politiku i politiku. Nakon prvog spominjanja “mašine” jedan od studenata UA koji je bio s nama u šali je rekao “ova ​​turneja će uskoro biti ugašena”. Kao sat, u roku od 20 minuta nas je posjetila policija kampusa jer je neko zvao da vidi imamo li dozvolu za ovo što radimo. Njihova čast, policija u kampusu bila je ljubazna, puna poštovanja i izvinjenja.

Ono što sam danas naučio je da treba razmišljati o istoriji o kojoj ne govorimo u našim javnim prostorima. Počeću da pitam – koje su to priče koje ne pričamo? kada govorimo o našoj istoriji.

25. oktobar – Univerzitet, Misisipi do Delte

Pro tip: Ako se ikada izgubite na dubokom jugu, samo pronađite spomenik Konfederacije. Smjer prema kojem je vojnik Konfederacije okrenut je sjever. Ali šta ako ne možete pronaći spomenik Konfederacije? Vjerujte mi, moći ćete ga pronaći, oni su posvuda.

Danas smo posjetili Univerzitet Misisipija. Univerzitet je poznat i kao Ole Miss – ali ako ne nazovete NFL fudbalski tim iz Washingtona DC njegovim imenom – trebali biste prestati zvati koledž Ole Miss. Međutim, ova školaJa sam decenijama ispred u suočavanju sa njegovom rasističkom prošlošću u poređenju sa Univerzitetom Alabama. Kroz studentski i alumni aktivizam, UM više ne vijori državnu zastavu Misisipija, a imaju istaknut spomenik Jamesu Meredithu, prvom crncu koji je pohađao školu 1962. godine. Školu je još dug put, ali bilo je osvježavajuće da vidimo nakon jučerašnjeg iskustva u UA.

Zatim smo otišli u deltu Misisipija i posjetili gradove Greenwood, Money i Sumner. U Greenwoodu smo posjetili mjesto marša Black Power. U filmu Money and Sumner zaustavili smo se na ključnim mjestima priče o Emmettu Tillu, uključujući Bryantovu prodavaonicu namirnica, sudnicu u Sumneru i rijeku Little Tallahatchie gdje je pronađeno Emmettovo tijelo.

Moji saputnici i ja održali smo ceremoniju sjećanja i razmišljanja na rubu rijeke. Nemoguće mi je da ne vidim sličnosti između Emmettovog iskustva i mladih crnaca koje su ubili moderni osvetnici.

26. oktobar – Džekson, Misisipi

Današnje hodočašće je bilo lekcija istorije o troškovima koje su platili neki koji su radili na unapređenju pokreta za građanska prava.

Dan je započeo posjetom kući Medgara Eversa. Dom je vraćen u stanje iz vremena za snimanje filma Duh iz Misisipija i sada ga održava koledž Tougaloo. Koledž čeka da savezna vlada potpiše naredbu kojom će ovaj dom postati dio Službe nacionalnih parkova.

Grupa je zatim otputovala u Filadelfiju, u Misisipi posjetite znamenitosti Ljetnih ubistava Endrua Gudmana, Majkla Švernera i Džejmsa Čejnija. Ova priča je u filmu Mississippi Burning.

Vrhunac dana bio je saslušanje izvještaja iz prve osobe, od Boba Zellnera ili njegovog saputnika, o danima nakon otmice u Filadelfiji io tome kako su radnici za građanska prava reagirali.

27. oktobar – Selma

Danas smo hodočasničke aktivnosti započeli putovanjem u sebe. U Centru za humanost By the River u Selmi naša grupa je vođena kroz radionicu koja nam je pomogla da procesuiramo i razumijemo iskustva i prizore proteklih dana. Bilo je bubnjanja, pjevanja, plakanja, smijeha i zagrljaja. Bilo je to duhovno iskustvo.

Zatim smo otputovali u Gee's Bend, vrlo ruralnu zajednicu crnaca koja je služila kao utočište od Klana za bijele i crne radnike za građanska prava u t.on 60-ih. Takođe je dom zadruge za prošivanje čija su umjetnička djela prikazana u muzejima umjetnosti od New Yorka do Tacome.

Naš dan je završio pješačenjem po centru Selme, a zatim večerom u Centru za nenasilje, istinu i pomirenje gdje smo čuli usmenu istoriju Annie Pearl Avery koja je bila najmlađa osoba na mostu Edmunda Pettusa na Krvavu nedjelju. Ostala je aktivistica cijeli svoj život i ponosno nam je rekla da je posljednji put uhapšena 2015. godine protestirajući zbog pristupa zdravstvenoj zaštiti i ženskim pravima.

29. oktobar – Selma

Jučer smo se fokusirali na ulogu žena u pokretu za građanska prava. Pritom smo upoznali MacArthurovog stipendista i dobitnika Kongresne zlatne medalje.

Dan je počeo kratkom vožnjom do Marion, MS. Marion je grad u kojem je Jimmy Lee Jackson ubijen od strane državnog vojnika u februaru 1965. Njegova smrt je bila dio inspiracije za Selma to Montgomery March kasnije te godine. Kao i drugi mali gradovi u Misisipiju, Marion je u ekonomskim poteškoćama, but prihvata svoju istorijsku ulogu u pokretu za građanska prava sa muralima na glavnoj ulici lidera za građanska prava. Prema našem turističkom vodiču, to je prvi i jedini grad u SAD-u koji slavi Obamin dan

Zatim smo otišli u kampus Judson Collegea da vidimo predstavu jedne žene o životu Fanny Lou Hamer koju je napisala i izvela MacArthur Fellow, Billie Jean Young. Priča gospođe Hamer nije toliko poznata kao druge žene iz pokreta za građanska prava, ali je odličan primjer kako su ljudi sa svih pozicija u životu postali lideri u pokretu.

Zatim je otišao u Greensboro do Muzeja Sigurne kuće. Muzej se nalazi u kući koja je služila kao utočište za Martina Luthera Kinga, samo dvije sedmice prije njegovog angažmana, jer je Klan nakon misnog sastanka blokirao sve puteve koji su izlazili iz Grada. U muzeju smo se čuli sa gospođom Theresom Burroughs koja je nagrađena zlatnom medaljom Kongresa na 50. godišnjicu Krvave nedjelje 2015. godine.

Nakon Greensboroa, vratili smo se u Selmu da posjetimo Brown Chapel, mjesto gdje je počeo Marš na Krvavu nedjelju i Marš koji je stigao do Montgomeryja.

Zatim smo imali večeru, razmišljanje i proslavu u Coffee Shopu, crnom preduzeću u centru Selme.

29. oktobar – Selma

Naše putovanje kući počelo je tihim maršom dva po dva preko mosta Edmunda Pettusa.

Ako ste čitali moje postove u proteklih 10 dana i mislite da biste i vi možda željeli krenuti na ovakvo putovanje, svakako razmislite.

Prijave za buduća hodočašća možete pronaći na adresi projectpilgrimage.org.

Organizacija namjerno gradi grupe koje su međurasne, međugeneracijske i socioekonomski raznolike. Na ovom putovanju bili smo od 21 do 78 godina, mi smo studenti, policajci, korporativni profesionalci, filantropi, CNA, doktori i penzioneri. Miks je bitan dio putovanja, u autobusu ima mjesta za svakoga.