Persbericht: Washington STEM-teams met Bank of America om STEM-carrièrepaden te versterken

Washington STEM is verheugd een samenwerking met Bank of America aan te kondigen.

VOOR ONMIDDELLIJKE VRIJGAVE: 7 december 2021

Kontakte:

Migee Han, Washington STEM, 206.658.4342, migee@washingtonstem.org
Britney Sheehan, Bank of America, 425.466.0378, britney.w.sheehan@bofa.com

Washington STEM werkt samen met Bank of America om STEM-loopbaantrajecten voor ondervertegenwoordigde studenten te versterken

SPOKANE, Wash. – Over de gehele staat non-profit, Washington STEM, heeft vandaag aangekondigd dat het een beurs heeft ontvangen van Bank of America om de toegang tot STEM-vaardigheden en trajecten naar postsecundaire referenties voor studenten in de regio Spokane en in de staat Washington te vergroten.

De studenten van Washington hebben toegang nodig tot STEM-onderwijs en postsecundaire referenties om ervoor te zorgen dat ze over de vaardigheden beschikken die ze nodig hebben om te slagen in veeleisende carrières en te gedijen in de economie van Washington. Bank of America heeft een subsidie ​​​​van $ 100,000 toegekend om de inspanningen die aan de gang zijn in de regio Spokane en rond de staat te verdiepen, om ervoor te zorgen dat alle studenten toegang hebben tot deze vaardigheden - met een focus op plattelandsstudenten, gekleurde studenten, meisjes en jonge vrouwen, en studenten uit gemeenschappen met lage inkomens - die van oudsher onderbemand en ondervertegenwoordigd in de groeiende STEM-gebieden van de staat.

De gegevens tonen aan dat een sterk 'cradle-to-career' STEM-onderwijs studenten voorbereidt op veelgevraagde, beterbetaalde banen. De staat Washington behoort tot de topstaten van het land wat betreft de concentratie van STEM-banen, waarbij de kansen snel toenemen. Tegen 2030 zal voor meer dan 70% van deze goedbetaalde banen een opleiding na de middelbare school nodig zijn in de vorm van een 2- of 4-jarige graad of certificaat en voor 68% zal STEM-diploma's of alfabetisering vereist zijn. Ondersteuning van Bank of America helpt de inspanningen van Washington STEM te verdiepen en werkt samen met lokale partners zoals Spokane STEM, om ervoor te zorgen dat er gelijke toegang is tot deze vaardigheden en trajecten.

"Washington STEM's inzet voor het bevorderen van excellentie, innovatie en gelijkheid in wetenschap, technologie, techniek en wiskunde (STEM) onderwijs voor Washington-studenten is van cruciaal belang voor onze studenten in Spokane en de rest van de staat", aldus Kurt Walsdorf, president van Bank of America Spokane. “Een carrière in STEM begint met toegang en een duidelijk pad naar succes, vooral in onze gemeenschappen met weinig middelen. De subsidie ​​van de Bank of America is een manier waarop we samenwerken met non-profitorganisaties in de regio om meer inclusiviteit en grotere economische mobiliteit te creëren.”

Studenten met een sterk carrièrepad leiden tot een gezinsloopbaan die helpt bij het creëren van economische stabiliteit en een kans om volledig deel te nemen aan onze gedeelde gemeenschap. De samenwerking van Bank of America met Washington STEM zal de brug helpen versterken die studenten op weg helpt naar een postsecundair diploma en een toekomst die zelfbepalend is en rijk is aan kansen. Bank of America werkt al vele jaren samen met non-profitorganisaties en andere leiders in de publieke en private sector in Spokane om de economische mobiliteit te stimuleren en deze toestroom van financiering zal meer studenten helpen toegang te krijgen tot de vaardigheden en postsecundaire graden die daarbij helpen.

“Bank of America staat bekend om het doen van strategische investeringen in talentontwikkeling om bedrijven te helpen bloeien en tegelijkertijd economische mobiliteit voor alle studenten op te bouwen. Washington STEM is verheugd om samen te werken met BofA om de kansen voor Washington-studenten te beïnvloeden, met name gekleurde studenten, studenten met een laag inkomen, plattelandsgemeenschappen en vrouwen en meisjes in de hele staat, "zei Dr. Christine Johnson, Chancellor, Community Colleges of Spokane and Washington STEM bestuurslid.

Washington STEM werkt samen met leiders uit het bedrijfsleven, het onderwijs en de gemeenschap via tien regionale STEM-netwerken in de hele staat die gezamenlijk invloed hebben op meer dan een miljoen leerlingen van kleuterschool tot postsecundair onderwijs. Dankzij de steun van Bank of America kan Washington STEM de inspanningen voortzetten en uitbreiden om zich te concentreren op schaalbare oplossingen die maximale impact creëren voor de studenten van Washington.

“Samenwerkingen met werkgevers zijn essentieel om jonge mensen bloot te stellen aan de verscheidenheid aan onderwijs- en opleidingstrajecten, industrieën en banen in hun gemeenschappen en over de hele wereld. De investering van de Bank of America helpt ondervertegenwoordigde studenten toegang en ondersteuning te bieden bij het zoeken naar banen met een gezinsloon en economische zekerheid op de lange termijn”, aldus Alisha Benson, CEO van Greater Spokane Incorporated.

Over Washington STEM

Washington STEM is een non-profitorganisatie voor het hele land die STEM inzet voor sociale verandering, het wegnemen van belemmeringen voor het behalen van diploma's en het creëren van wegen naar economische zekerheid op de lange termijn voor historisch uitgesloten studenten. In onze staat loopt STEM voorop bij ontdekkingen, in de frontlinie van creatieve probleemoplossing van de 21e eeuw, en dient het als een van de grootste wegen naar een gezinsloopbaan en economische zekerheid op de lange termijn. STEM-trajecten zijn veelbelovend als weinig andere in Washington en het is absoluut noodzakelijk dat zwarte, bruine en inheemse studenten, plattelandsstudenten, studenten die in armoede opgroeien en meisjes toegang hebben. Washington STEM werkt eraan om ervoor te zorgen dat alle studenten gelijke kansen krijgen om te profiteren van de transformationele mogelijkheden die STEM te bieden heeft. Ga voor meer informatie naar www.washingtonstem.org. U kunt contact met ons opnemen op Twitter (@washingtonstem) en via Facebook en LinkedIn.

Over Bank of America
Bij Bank of America laten we ons leiden door een gemeenschappelijk doel om financiële levens beter te maken, door de kracht van elke verbinding. We realiseren dit door middel van verantwoorde groei met een focus op ons leiderschap op het gebied van milieu, maatschappij en bestuur (ESG). ESG is verankerd in onze acht bedrijfsactiviteiten en weerspiegelt hoe we helpen de wereldeconomie aan te wakkeren, vertrouwen en geloofwaardigheid op te bouwen en een bedrijf te vertegenwoordigen waar mensen voor willen werken, in willen investeren en zaken mee willen doen. Het blijkt uit de inclusieve en ondersteunende werkplek die we creëren voor onze werknemers, de verantwoorde producten en diensten die we onze klanten bieden, en de impact die we over de hele wereld hebben om lokale economieën te helpen bloeien. Een belangrijk onderdeel van dit werk is het vormen van sterke partnerschappen met non-profitorganisaties en belangengroepen, zoals gemeenschaps-, consumenten- en milieuorganisaties, om onze collectieve netwerken en expertise samen te brengen om een ​​grotere impact te bereiken. Meer informatie op over.bankofamerica.com en maak contact met ons op Twitter (@BofA_Nieuws). Ga voor meer nieuws over de Bank of America, inclusief dividendaankondigingen en andere belangrijke informatie, naar de De redactiekamer van de Bank of America. Klikken hier. om u te registreren voor e-mailwaarschuwingen voor nieuws. www.bankofamerica.com