Pressemeddelelse: Washington STEM-teams med Bank of America for at styrke STEM-karriereforløbene

Washington STEM er glad for at kunne annoncere et partnerskab med Bank of America.

TIL STRAKS UDGIVELSE: 7. december 2021

Kontaktpersoner:

Migee Han, Washington STEM, 206.658.4342, migee@washingtonstem.org
Britney Sheehan, Bank of America, 425.466.0378, britney.w.sheehan@bofa.com

Washington STEM slår sig sammen med Bank of America for at styrke STEM-karriereforløb for underrepræsenterede studerende

SPOKANE, Washington – Statewide nonprofit, Washington STEM, annoncerede i dag, at de har modtaget et tilskud fra Bank of America for at øge adgangen til STEM-færdigheder og veje til postsekundære legitimationsoplysninger for studerende i Spokane-regionen og på tværs af staten Washington.

Washingtons studerende har brug for adgang til STEM-læring og postsekundære legitimationsoplysninger for at sikre, at de har de færdigheder, de har brug for, for at få succes i karrierer med høj efterspørgsel og trives i Washingtons økonomi. Bank of America ydede et tilskud på 100,000 USD for at hjælpe med at uddybe indsatsen i gang i Spokane-regionen og rundt om i staten for at sikre, at alle studerende har adgang til disse færdigheder - med fokus på studerende på landet, farvede studerende, piger og unge kvinder og studerende fra lavindkomstsamfund – dem, der historisk set er undertjent og underrepræsenteret i statens voksende STEM-felter.

Dataene viser, at en stærk Vugge-til-karriere STEM-uddannelse forbereder eleverne til højt efterspurgte, bedre betalte job. Washington-staten rangerer blandt de bedste stater i nationen i koncentrationen af ​​STEM-job med muligheder stigende hurtigt. I 2030 vil mere end 70 % af disse velbetalte job kræve uddannelse ud over gymnasiet i form af en 2- eller 4-årig grad eller certifikat, og 68 % vil kræve STEM-legitimationsoplysninger eller læsefærdigheder. Støtte fra Bank of America hjælper med at uddybe Washington STEM's indsats og arbejde med lokale partnere som f.eks Spokane STEM, for at sikre, at der er lige adgang til disse færdigheder og veje.

"Washington STEM's forpligtelse til at fremme ekspertise, innovation og retfærdighed inden for naturvidenskab, teknologi, ingeniørvidenskab og matematik (STEM) uddannelse for Washington-studerende er afgørende for vores studerende i Spokane og rundt om i staten," sagde Kurt Walsdorf, præsident, Bank of America Spokane. "En karriere inden for STEM begynder med adgang og en klar vej til succes, især i vores samfund med mangel på ressourcer. Bank of Americas bevilling er en måde, hvorpå vi arbejder med nonprofitorganisationer i området for at skabe mere inklusivitet og større økonomisk mobilitet."

Studerende på en stærk karrierevej fører til familielønskarrierer, der hjælper med at skabe økonomisk stabilitet og en mulighed for fuldt ud at deltage i vores fælles fællesskab. Bank of Americas partnerskab med Washington STEM vil hjælpe med at styrke broen, der hjælper med at sætte eleverne på vej til en postsekundær uddannelse og en fremtid, der er selvbestemmende og rig på muligheder. I mange år har Bank of America arbejdet med nonprofitorganisationer og andre ledere på tværs af offentlige og private sektorer i Spokane for at hjælpe med at fremme økonomisk mobilitet, og denne tilstrømning af finansiering vil hjælpe flere studerende med at få adgang til de færdigheder og postsekundære grader, der vil hjælpe med at opnå det.

"Bank of America er anerkendt for at foretage strategiske investeringer i talentudvikling for at hjælpe virksomheder med at trives og samtidig opbygge økonomisk mobilitet for alle studerende. Washington STEM er glade for at samarbejde med BofA for at påvirke mulighederne for Washington-studerende – især farvede studerende, lavindkomststuderende, landlige samfund og kvinder og piger i hele staten,” sagde Dr. Christine Johnson, kansler, Community Colleges of Spokane og Washington STEM bestyrelsesmedlem.

Washington STEM arbejder med erhvervs-, uddannelses- og samfundsledere gennem ti regionale STEM-netværk på tværs af staten, der tilsammen påvirker mere end en million elever fra førskole- og videregående uddannelse. Støtte fra Bank of America giver Washington STEM mulighed for at opretholde og udvide indsatsen for at fokusere på skalerbare løsninger, der skaber maksimal effekt for Washingtons studerende.

"Partnerskaber med arbejdsgivere er afgørende for at udsætte unge mennesker for de mange forskellige uddannelsesforløb, industrier og job i deres lokalsamfund og i hele verden. Bank of Americas investering hjælper med at sikre adgang og støtte til underrepræsenterede studerende til at forfølge veje til familielønsjob og langsigtet økonomisk sikkerhed,” sagde Alisha Benson, CEO, Greater Spokane Incorporated.

Om Washington STEM

Washington STEM er en statsdækkende nonprofitorganisation for uddannelse, der udnytter STEM til social forandring, fjerner barrierer for opnåelse af legitimationsoplysninger og skaber veje til langsigtet økonomisk sikkerhed for historisk udelukkede studerende. I vores stat er STEM på forkant med opdagelse, på frontlinjen af ​​kreativ problemløsning i det 21. århundrede, og fungerer som en af ​​de største veje til familielønskarrierer og langsigtet økonomisk sikkerhed. STEM-veje lover som få andre i Washington, og det er bydende nødvendigt, at sorte, brune og oprindelige studerende, studerende på landet, studerende, der vokser op i fattigdom, og piger har adgang. Washington STEM arbejder på at sikre, at alle studerende har lige muligheder for at drage fordel af de transformationsmuligheder, som STEM har at tilbyde. For mere information, gå til www.washingtonstem.org. Du kan oprette forbindelse til os på Twitter (@washingtonstem) og via Facebook og LinkedIn.

Om Bank of America
Hos Bank of America er vi styret af et fælles formål om at hjælpe med at gøre det økonomiske liv bedre gennem kraften i enhver forbindelse. Vi leverer på dette gennem ansvarlig vækst med fokus på vores miljømæssige, sociale og ledelsesmæssige (ESG) ledelse. ESG er indlejret på tværs af vores otte forretningsområder og afspejler, hvordan vi hjælper med at sætte skub i den globale økonomi, opbygge tillid og troværdighed og repræsentere en virksomhed, som folk ønsker at arbejde for, investere i og gøre forretninger med. Det er demonstreret på den inkluderende og støttende arbejdsplads, vi skaber for vores medarbejdere, de ansvarlige produkter og tjenester, vi tilbyder vores kunder, og den indflydelse, vi gør rundt om i verden for at hjælpe lokale økonomier med at trives. En vigtig del af dette arbejde er at danne stærke partnerskaber med nonprofitorganisationer og fortalergrupper, såsom samfunds-, forbruger- og miljøorganisationer, for at samle vores kollektive netværk og ekspertise for at opnå større effekt. Lær mere på about.bankofamerica.com og kontakt os på Twitter (@BofA_News). For flere Bank of America-nyheder, herunder udbyttemeddelelser og andre vigtige oplysninger, besøg Bank of Americas nyhedsrum. Klik link. for at tilmelde dig nyhedsmail-advarsler. www.bankofamerica.com